Barion Pixel

Gyakori kérdések

A közös tudás a legnagyobb kincs!

Nem értesz valamit, vagy mi felejtettünk el egy számodra fontos részletet? Nézz utána itt, vagy ha nem találod a választ, küldd be kérdésedet üzenetben!

Ki játszhat az UNIX Gólvarázs '24 pontgyűjtő játékban?
Bárki, aki érvényes e-mail címmel és személyes adatokkal regisztrál az UNIX Autó magyar vagy román weboldalán, és elfogadja a játékszabályzatot. Nyereményekre a 18 évnél idősebb nagykorú magyar és román állampolgárok jogosultak. Az UNIX Autó vállalatcsoport dolgozói és hozzátartozói ebben a játékban nem vehetnek részt. Az UNIX munkatársai a Gólvarázs belső hálózaton elérhető változatával játszhatnak hasonló feltételek mellett, de más nyereményekért.

Szeretnék játszani, de nem akarok külön regisztrációt indítani az UNIX weboldalán. Van erre mód?
Nincs rá mód, az UNIX Gólvarázs játékban való részvétel feltétele, hogy Játékos regisztrál – vagy korábban az UNIX weboldalon létrehozott regisztrációjával bejelentkezik – a https://unixauto.hu/golvarazs hivatkozáson elérhető UNIX Gólvarázs microsite-ra.

Tippelni a csak egyszer lehet, vagy tudok módosítani?
A tippeket módosítani legkésőbb a mérkőzések meghirdetett kezdési időpontja előtti 30. percig lehet, utána a Gólvarázs rendszere lezárja ezt a lehetőséget. Van azonban néhány kivételes helyzet, amelyre más szabályok vonatkoznak.
1-2. A "Melyik ország nyeri az EB-t?" és a "Melyik ország csapata rúgja a legtöbb gólt?" fő kérdésekre június 14-én 20:30-ig lehet tippelni.
3. Ha a selejtezőkön kiesik az az ország, amit nyertesnek jelöltél, vigaszágon újra tippelhetsz, de már lényegesen kevesebb pontért. Erre az újratippelésre a selejtezők lezárulta, azaz június 27. 8:00 óra, és az elődöntő, azaz július 10. 20:30 óra között nyílik lehetőséged. Minél később adod le a tippedet a döntőhöz közeledve, annál kevesebb pontot kapsz érte, ha utólag a tipp helyesnek bizonyul.

Mit jelent egy mérkőzés gólaránya? Ez nem azonos a végeredménnyel?
Nem, mert a 2-1, a 4-2, vagy a 6-3 is ugyanaz a gólarány (2 az 1-hez), de mégsem ugyanaz a végeredmény. Tehát lehet, hogy valaki helyesen tippeli meg a gólarányt és pontot kap érte, miközben nem találta el a mérkőzés tényleges végeredményét (amiért pedig nyilván nem kap pontot). A számítása egyszerű: pl. 2-1-es végeredménynél a gólarány 2, hiszen kétszer annyi gólt rúgott az első csapat, mint a második. Ha a végeredmény 1-2, úgy a gólarány 0,5, mivel az első csapat feleannyi gólt rúgott, mint a második. Döntetlen meccseknél, ha az 1-1 vagy 2-2, de akár 3-3, a gólarány minden esetben 1. De mi a helyzet akkor, ha valamelyik csapat nem rúgott gólt? Mivel 0-val nem tudunk osztani, így a gólarány csak abban az esetben értelmezhető, ha valaki pontosan eltalálja a mérkőzés végeredményét. Tehát 4-0 esetében a gólarány 4. 3-0 esetében 3, míg 0-3 esetében 0,33 - és így tovább.
Mivel az UNIX Gólvarázs a gólarányt a tippeléskor beírt gólok alapján automatikusan kiszámolja, ezzel a játékosnak nincs teendője. Csujpán annyi, hogy ha jól tippelt, bezsebelje az érte járó pluszpontokat!

Honnan tudom meg, ha nyerek?
Az UNIX Gólvarázs e-mailben értesít az egyes mérkőzésekre adott tippjeid eredményéről és arról is, ha valamelyik díjat megnyerted. A weboldalon a Nyertesek menüpontban ugyancsak meg tudod nézni a Nickneved - vagy ha UNIX partnerkódot is regisztráltál, a csapatnév alapján -, hogy a nyertesek között vagy-e? Ha letöltöd az UNIX Autó mobilapplikációját az Apple Store vagy a Google Play oldalakról, push-üzenetet is kapsz, amikor helyesen tippeltél, pontokat nyertél vagy tiéd lett az napi ajándékok egyike.

Ha nyertem, hol tudom felvenni a nyereményt?
A napi nyereményeket a regisztrációkor megadott lakcímedhez legközelebb eső UNIX kirendeltségen tudod átvenni nyitvatartási időben, amelyről itt tájékozódhatsz. Amikor nyertél, az UNIX Gólvarázs rendszere e-mailben értesítést küld. Majd később az UNIX kirendeltségtől is kapsz egy e-mailt, miután a nyeremény ténylegesen megérkezett a kirendeltségre és átvehetővé válik. Ez a gyakorlatban a nyertes értesítést követő 2-3 munkanapon belül megtörténik. A csapatok nyereményeit az UNIX Autó díjmentesen kiszállítja ahhoz a vevőhöz, amelynek UNIX partnerkódjával a csapat játszik. A Gólvarázs játék végén a főnyeremények nyerteseivel külön egyeztetünk a nyeremények átvételéről a regisztrációjuk során megadott elérhetőségeken.

Átveheti más is helyettem a nyereményemet?
Igen, azonban az átadás-átvételen a nyertes köteles bemutatni az UNIX Gólvarázs nyerést visszaigazoló e-mail üzenetét, és az ebben elhelyezett egyedi azonosító vonalkódot, amely a nyeremény átvételének feltétele. Kérjük, hogy a visszaigazoló levelet csak azzal oszd meg, akit valóban megbízol a nyeremény átvételével!

Kérhetem a nyeremény postázását?
A játék biztonsága, tisztasága és a nyeremények gyors célbajuttatása érdekében a pontértékelési folyamatot, továbbá a nyeremények kiküldését az UNIX kirendeltségekre teljes egészében automatizáltuk. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a napi mérkőzések lezárása után a rendszer összesíti a pontokat, kiválasztja és azonnal ki is értesíti a nyerteseket, ill. a logisztikai központban elindítja a nyeremények szétosztását, hogy a hajnali járattal eljussanak az érintett kirendeltségekre. Emiatt egyéb szállítási vagy átvételi lehetőségek nem választhatóak - köszönjük az ezzel kapcsolatos megértéseteket!

Átváltható a nyeremény más, azonos értékű termékre vagy készpénzre?
Nem, kizárólag az UNIX Gólvarász hivatalos játékszabályzatában meghirdetett nyereményeket tudjuk átadni a jogos nyerteseknek vagy az általuk megbízott személyeknek.

Meddig vehetem át a nyereményt?
A napi tárgynyereményeket a nyertes legkésőbb a Játék végét követő 8 (nyolc) munkanapon belül, azaz 2024. július 24-ig veheti át. A fődíjakat a nyertesek a kihirdetésüket követő 30 naptári napon belül tudják átvenni a szervező UNIX Autóval egyeztetett helyszínen és időpontban. A jelzett határidőkön belül át nem vett tárgynyereményekre a nyertes a továbbiakban nem tarthat igényt.

Hogyan tudok leiratkozni az e-mailekről és a push üzenetekről, ha nem akarok ilyeneket kapni?
Az e-mailekről a legegyszerűbben a postafiókodba érkezett levelek láblécében látható "Leiratkozás" linkre kattintva tudsz leiratkozni. A push-üzeneteket és egyéb értesítéseket okostelefonod Beállítások menüjében, az UNIX Auto applikáció beállításainál tudod kikapcsolni.

Hogyan lehet csapatot alapítani?
Ha olyan munkahelyen dolgozol, amely az UNIX vevője, a regisztráció során be kell írnod a munkahelyed UNIX partnerkódját, és automatikusan a munkahelyi csapat tagja leszel. Így az egyéni nyeremények mellett munkatársaiddal együtt játszhattok a kollektív nyereményekért is. A Gólvarázs rendszere a csapatok pontszámait a helyes tippek átlaga alapján számolja ki. Az olyan kérdéseknél, mint pl. "Ki nyeri a foci EB-t?", vagy "Melyik csapat rúgja a legtöbb gólt?" a csapattagok több mint felének kell ugyanazt a tippet megjelölni ahhoz, hogy a tipp érvényes legyen.

Van-e csapatfőnök és át lehet-e adni ezt a feladatot másnak?
Nincs csapatfőnök. Az UNIX partnerkód tulajdonosa, vagyis az UNIX Autóval szerződött cég vezetője módosíthatja a csapat nevét és összetételét a jogosultalan tagok kiléptetésével.

UNIX VIP Klub tag vagyok és a cég/szerviz vezetője. Hogyan tudom megnézni, hogy kik regisztráltak a cégem/szervizem UNIX partnerkódjával?
Az UNIX partnerkódhoz tartozó e-mail címmel bejelentkezett fiókból látni lehet a csapattagokat. Ugyanezen a felületen az UNIX Autóval szerződött cég vezetőjének lehetősége van átnevezni a csapatot vagy kiléptetni a csapatból bárkit, akiről úgy ítéli meg, hogy jogosultalanul használta az ő UNIX partnerkódját a regisztrációja során. A kiléptetett csapattag pontjai a csapatban maradnak és befolyásolják a csapat átlagpontszámát.

Több UNIX partnerkódom van, főkód és alkódok is. Ha nyerek, melyik jogosult a nyereményre?
Az UNIX Gólvarázs játékban nem teszünk különbséget a partnerkódok között. Tehát bármelyikkel lehet csapatot alapítani, és az általános szabályok szerint azok a csapatok lesznek a nyertesek, amelyek az adott nyereményidőszakban átlagosan a legtöbb pontot gyűjtik össze.

Meg lehet nézni, hogy ki regisztrálta a csapatot?
A csapatot nem kell regisztrálni. Minden UNIX partnerkód egy előre létrehozott csapat, ahová lehet csatlakozni az egyéni regisztráció során - vagy utólag, a Gólvarázs játék profiljában - az adott UNIX partnerkód beírásával.

A csapatba regisztrálhatnak a céges dolgozók családtagjai, ismerősei is?
Az azonos UNIX partnerkóddal regisztrálók egy csapatba kerülnek, függetlenül attól, hogy az adott UNIX partner dolgozói-e vagy sem. Az UNIX partnernek lehetősége van kiléptetni a csapatból bárkit, akiről úgy ítéli meg, hogy jogosultalanul használta az ő UNIX partnerkódját a regisztrációja során. A csapatok összetételébe az UNIX Gólvarázs játék szervezői nem szólnak bele, és ezzel kapcsolatban levelezést sem folytatnak.

Hogyan válthatok csapatot?
Ha belépsz az UNIX Gólvarázs profilodba (a belépést az oldal tetején, a következő mérkőzés kijelzője alatt találod) és kitörlöd a korábban beírt UNIX partnerkódot, elhagyod a csapatodat. Ha pedig beírsz egy másik UNIX partnerkódot, onnantól helyes tippjeiddel az új csapatod pontszámait is gyarapítod. 

Ha csapatot váltok, továbbvihetem a korábbi csapatban gyűjtött pontjaimat?
Nem, az előző csapatodban gyűjtött pontok ott is maradnak, nem viheted magaddal őket.

Kérdésem van a játékkal kapcsolatban, kivel kell felvennem a kapcsolatot?
Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a cs@unixauto.com e-mail címen vagy a https://www.unixauto.hu/kapcsolat oldalon küldd el üzeneted az „UNIX EB Gólvarázs - Marketing” címzett kiválasztásával.

További kérdésed van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi segítünk!

Az UNIX Gólvarázs ’24. szervezői az UNIX Autó Kft. és az UNIX Auto SRL. Felhívjuk figyelmedet, hogy az UNIX Gólvarázs ’24. pontgyűjtő játék nem az UEFA EURO 2024. hivatalos játéka, és nem kapcsolódik a foci EB programjához. Az UEFA a játék szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt, és ezzel kapcsolatban semmiféle felelősség nem terheli. A tájékoztató anyagokban és a játék weboldalán szereplő képeket és egyes, a foci EB-hez kapcsolódó tartalmakat Magyarországon az MTVA Zrt, Romániában az AGERPRES. mint jogtulajdonosokkal kötött jogosítási szerződések alapján publikáljuk, melyek további felhasználása vagy másodközlése nem engedélyezett.

Gyorsbillentyűk

Általános
Navigáció
/
/
/
Visszalépés
Esc
Ablak bezárása
Esc
Gyorskereső
Ctrl
F
/
F2
Személyautó keresés
Alt
A
Teherautó keresés
Alt
T
Motorkerékpár keresés
Alt
M
Típusfüggetlen termékek
F10
Elmentett autók
Alt
P
Előzmények
Alt
E
Kosár
Alt
C
/
Alt
F5
Webshop kezdőlap
Ctrl
Home
Webshop menü navigáció
Ctrl
Fejléc navigáció
Ctrl
Alvázszám kereső
Alt
V
Gyári ajánlat
Alt
G
Gyorsbillentyűk
F1
Billentyűsúgó
Alt
F1
Jármű keresése
Jármű kiválasztása
Kategóriák
Cikklista
Kosár
Alvázszám kereső
Gyári ajánlat kérése
Kiválasztás
Enter
Enter
/
Keresés
Gépelés
Kijelölés
Szóköz
Csoport kinyitása
Enter
Enter
/
Szóköz
/
Ritka gyártók
Alt
S
Ritka modellek
Alt
S
Kiválasztás
Enter
Enter
/
Keresés
Gépelés
Részletes adatok
F8
Autó mentése
F2
Nézetváltás
Alt
N
Rendezés
Alt
R
Autó mentése
Alt
F2
Kiválasztás
Enter
Enter
Keresés
Gépelés
Kijelölés
Szóköz
Típusfüggetlen kategóriák elrejtése
Alt
F10
Kiválasztás és továbblépés
Enter
Csoportok közötti váltás
/
Kosárba helyezés
Enter
Enter
Keresés
Gépelés
Tulajdonságok
F8
Termékadatlap
F7
Kapcsolódó termékek
Alt
K
Kedvencekbe rakás
Alt
F2
Nézetváltás
Alt
N
Rendezés
Alt
R
Több részlet
Alt
+
Kevesebb részlet
Alt
-
Szűrő kijelölése
Szóköz
Darabszám növelése
+
Darabszám csökkentése
-
Megjegyzés
Gépelés
Flottakártya választás
Alt
F
Kilépés a beviteli mezőből
Esc
Funkció indítása
Alt
V
Kiválasztás
Enter
Enter
Jármű adatai
F8
Szűrés
1-9
Fordítás
Alt
F
Keresés
Gépelés
Funkció indítása
Alt
F11
Kiválasztás
Enter
Enter
Új ajánlat
Insert
Fejadat csatolmánya
F3
Fejadatok
F4
Ajánlat másolása
Ctrl
Insert
Fejadat megjegyzés
Alt
F2
Időszak módosítása
Alt
F10
Ajánlat nyomtatása
Ctrl
P
Ajánlatkérő ablakban mentés
Ctrl
Enter
Enter
Tételek oldal mennyiség módosítás
+
-
Tételek oldal megjegyzés
Alt
F2
Tételek oldal rendelés
Alt
R
Tételek oldal csatolmány
F3
Tételek oldal kedvezmény
Ctrl
K