Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció
Szeretnék regisztráció után rögtön vásárolni, mi a teendő?
Kattintson a megerősítő e-mail-ben szereplő linkre, ezt követően jelentkezzen be az oldalon és megkezdheti a vásárlást.
Regisztráció közben nem tudom megadni a várost.
Előfordulhat, hogy a program nem ismeri az összes várost vagy települést. Ebben az esetben a
szükséges
adatok megadása után (jármű adatai, személyes adatok, alkatrész adatok és/vagy autókártya szám)
a www.unixauto.hu/kapcsolat
linken található oldalon vagy személyesen menjen be a lakhelyéhez legközelebb eső
kirendeltségre, ahol segítenek a probléma megoldásában.
Regisztráció lépései
A regisztráció megkezdéséhez látogasson el a
regisztrációs felületre.
Első lépésként töltse ki a regisztrációs űrlapot.
Az alap adatok megadását követően rögzítheti a járművei alap adatait, ehhez kattintson a Jármű hozzáadása gombra.
A Jármű hozzáadása lapon adja meg a gépjármű típusát.
Válassza ki a gépjárműve adatait, majd kattintson a Tovább a Típusokhoz gombra.
Amennyiben több találatot, hozott fel a rendszer, akkor a bal oldalon található szűrő segítségével további szűkítheti a
találatok listáját. Továbbá a Részletes adatok gomb segítségével elérhetőek a gépjármű részletes adatai.
A pontos beazonosítást követően a Kiválasztás gomb segítségével tud tovább lépni.
Amennyiben szeretné, akkor rögzítheti a gépjármű rendszámát és alvázszámát is, majd nyomja meg a Jármű adatok mentése
gombot.
A További járművek hozzáadása gomb megnyomásával újabb gépjárműveket rögzíthet, a Regisztráció
befejezése gomb
megnyomásával pedig véglegesítheti a regisztrációt.
A regisztráció végeztével a megadott e-mail címre érkezni fog egy hitelesítő e-mail. A hitelesítést követően pedig
megkezdheti a vásárlást.
Autóskártya
Töröltetni szeretném az Autóskártyám, mi a teendő?
Törlési igényét jelezze a
www.unixauto.hu/kapcsolat
linken található oldalon vagy a 1139 Budapest Frangepán utca 55-57 címen a regisztrációs
adatok
megadásával.
Rendelés, vásárlás, szállítás
Mi a teendő, ha gyári alkatrészről szeretnék árajánlatot kérni?
Kérjük küldje el a gépjármű alvázszámát és a keresett termék megnevezését a www.unixauto.hu/kapcsolat linken
található oldalon vagy keresse
fel kirendeltségeinket személyesen vagy telefonon.
A megrendelt alkatrészt kiszállítják-e a megadott címre?
Vevőkóddal, és kereskedelmi szerződéssel rendelkező Partnereink választhatnak, hogy a megrendelt
terméket kiszállítással, vagy személyes átvétellel kérik-e. A személyes átvétel ebben az esetben
a kiszolgáló Kirendeltségen
történhet.
Magánszemélyeknek, Autóskártyás ügyfeleknek csak és kizárólag személyes átvételre van lehetőség
a kirendeltségi hálózatunkban.
A Webshopban rendelt alkatrészek átvétele csak személyesen történhet az ön által megadott
kiszállítási cím közelében lévő kirendeltségen. Autóskártyásként erről legkönnyebben úgy
tájékozódhat, ha Autóskártyájának adataival belép rendszerünkbe és ott megnézi a "Kiszolgáló
telephely"-et.
A rendelni kívánt alkatrész nincs készleten. Mi a teendő?
Előfordulhat, hogy valamely alkatrész nincs készleten. Ez nem azt jelenti, hogy nem rendelhető a
cikk. Ebben az esetben az
Autóskártya szám és a cikkszám megadásával küldjön egy üzenetet a www.unixauto.hu/kapcsolat linken
található oldalon és a munkatársaink visszajeleznek önnek a rendelés menetéről és
feltételeiről.
A vásárolt alkatrészre nem volt szükségem, visszakaphatom-e a pénzem?
Amennyiben online vásárolta, akkor élhet a 14 napos elállási jogával, bővebb tájékoztatást az ÁSZF-ben talál.
Amennyiben személyesen vásárolt, akkor a 8 munkanapon belül visszahozott alkatrészeket
jóváírjuk, de csak sértetlen állapotban és csomagolásban, illetve az Unix cikkszámmal áll
módunkban visszavenni. Ez alól kivételt képeznek az folyadékok, sprayk, olajok, izzók, ezeket
minőségbiztosítási okokból nem tudjuk jóváírni. Jótállási- vagy szavatossági igény
érvényesítésére nem vonatkoznak a fentiek. Jótállásról és szavatosságról bővebb tájékoztatást az
ÁSZF-ben talál.
Milyen módon tudom kifizetni a megrendelt alkatrészt?
Egyéni és Autóskártyás ügyfeleink a személyes áruátvétel során készpénzzel, vagy bankkártyával tudják kifizetni a
megvásárolt terméket. Vevőkóddal és kereskedelmi keretszerződéssel rendelkező Partnereink számára továbbá elérhető
az átutalásos és heti bizományos fizetési módok is.
Megrendelés lépései
A belépési adatokkal lépjen be a webáruházba.
Bejelentkezést követően válassza ki a megrendelni kívánt terméket, majd kattintson a Kosárba gombra.
A Kosárba gomb lenyomását követően a felugró ablakon megadhatja a megrendelni kívánt mennyiséget. A megrendelési
mennyiség megadását követően nyomja meg a Kosárba gombot.
A kosárba helyezéssel megnyílik a Kosár oldalsó panel, amelyben láthatóak az eddig kosárba helyezett termékek.
Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, akkor kattintson a Vásárlás folytatása gombra. Amennyiben véglegesíteni szeretné
a megrendelést, akkor kattintson a Tovább a kosárhoz gombra.
A kosár megnyitásával ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékeket és azok darabszámát.
Az összesítő panelen ellenőrizheti a rendelés összegét, módosíthatja az átvétel helyét. Amennyiben minden adatot
ellenőrzött, akkor kattintson a Tovább a rendeléshez gombra.
Adja meg a számlázási- és kapcsolattartási adatokat, majd kattintson a tovább gombra.
A rendelés véglegesítése előtt ellenőrizze a kapcsolattartási adatokat és a megrendelt tételeket, majd kattintson a Rendelés
leadása gombra.
Sikeres megrendelést követően az Irány a webshop gomb lenyomásával folytathatja a böngészést.
Megrendelés visszaigazolása, annak elmaradása
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás
Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de
legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses
kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az
Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét,
ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során,
vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Adatbeviteli hibák javítása
Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a
bevitt adatokat. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a
kosár nem megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a megadott terméknél a + vagy - gomb megnyomásával
módosíthatja a kosár tartalmát. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor a termék mellett
található Eltávolítás gomb vagy kuka ikon lenyomásával törölheti azt. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan
lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
Szállítás költségei és feltételei
Magánszemélyeknek, Autóskártyás ügyfeleknek csak és kizárólag személyes átvételre van lehetőség
a kirendeltségi
hálózatunkban.
A Webshopban rendelt alkatrészek átvétele csak személyesen történhet az ön által megadott
kiszállítási cím közelében lévő
kirendeltségen. Autóskártyásként erről legkönnyebben úgy tájékozódhat, ha Autóskártyájának
adataival belép
rendszerünkbe és ott megnézi a "Kiszolgáló telephely"-et.
A személyes átvétel során nem számítunk fel szállítási költséget.
Hogyan tudok gyári alkatrészt megrendelni?
Magánszemélyek gyári alkatrészt személyesen, előlegszámla kiegyenlítése mellett kirendeltségeinken rendelhetik meg.
Kik rendelhetnek alkatrészt a webshopból?
- Magánszemélyek, akik előtte autóskártyát regisztrálnak: Regisztráció
- Autóskártyás ügyfelek, akik már regisztráltak autóskártyát, ezáltal jogosultak a webshop használatára az autóskártya szám és a rendszám megadásával: Bejelentkezés autóskártyával
- Viszonteladók, akik rendelkeznek a megfelelő kódokkal ( partner kód, webshop jelszó): Bejelentkezés partnerként . Fontos!!! Kiszállítást, csak és kizárólag a viszonteladóink részére tudunk biztosítani.
Mi a teendő, ha nem találom az autómárkám vagy az autóm típusát a rendszerben?
Jelölje be a Mind mutat jelölő négyzetet, hogy a ritka autómárkákat és típusokat is lássa.
TradeLine telepítése
Hova telepítsem a programot?
A programot közvetlenül a számítógép gyökér könyvtárába kell telepíteni (pl.: C:\UNIX_TL4), ahova az operációs
rendszerünk is van telepítve. Nem lehet hosszú elérési útvonala.